آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

تلگرام به خاطر اینکه فضایی در اختیار کاربر قرار می دهد که بی نهایت حجم دارد، جزو محبوب ترین ها است. حقیقتا هیچ نرم افزاری وجود ندارد که مانند تلگرام فضای ابری نامحدود در اختیار کاربر قرار دهد.  این نرم افزار هم برای اندروید و هم برای  آی او اس در دسترس است و برای سیستم عامل های دسکتپانی نیز امکان استفاده از آن وجود دارد. نصب تلگرام و مراحل مرتبط با آن به این موضوع بستگی دارد که سیستم عامل مورد استفاده شما چیست و تمایل دارید چه نسخه ای از تلگرام را دانلود و نصب کنید. برخی کاربران تمایل دارند که علاوه بر نصب تلگرام فارسی روی گوشی سامسونگ یا گوشی های دیگر نسخه ها از تلگرام را روی کامپیوتر خود نیز داشته باشند. بدین منظور می بایست پس از دانلود مستقیم تلگرام اصلی آن را روی کامپیوتر خود نصب نمایید و در نهایت اکانت تلگرامی که قبلا با موبایل یا تبلت ساخته اید را روی کامپیوتر باز کنید. برادران دوروف این پیام رسان را در سال 2013 و به شکل محدود انتشار دادند. اما پس از استقبال گسترده از آن اکنون شاهد این هستیم که بیش از 500 میلیون نفر در دنیا از آن استفاده می کنند. جالب است بدانید که در سال 2018، یک پنجم کاربران این نرم افزار، ایرانی بودند. دانلود تلگرام برای هر نوع سیستم عاملی به صورت کاملا رایگان وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه نیست. در نظر داشته باشید امکان استفاده از تلگرام در کشور ما با محدودیت همراه است بدین منظور هنگام ثبت نام در برنامه حتما از یک برنامه تغییر آی پی استفاده کنید.  البته نر م افزارهایی مشابه تلگرام وجود دارند که نیازی ندارند که نیازی ندارند از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنند. اما خود تلگرام استفاده از هیچ کدام از نرم افزارهای غیر رسمی را تایید نمی کند.

در یک مقاله به طور کامل ترفندها و نکات مهم در مورد تلگرام را مورد بررسی قرار داده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

نصب تلگرام برای ویندوز

  • ۰۱/۰۲/۲۰
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی