آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های اکشن و جنگی سال 2021

فیلم جنگی و اکشن جدید و فیلم های جنگی اکران شده در سال 2021 از سرگرمی های جذاب عاشقان فیلم و سریال است. حتی برخی گیمرها به فیلم جنگی تاریخی و فیلم های اکشن جدید علاقه دارند چرا که برخی از جدیدترین فیلم های اکشن دنیا بر اساس بازی های کامپیوتری ساخته می شوند یا بالعکس برخی بازی ها برگرفته از از فیلم های اکشن جدید هستند. ژانر اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سینما است. اغلب فیلم های پرفروش سینما در این ژانر ساخته شده اند. ماهیت اصلی فیلم های اکشن و جنگی روز دنیا وجود یک یا چند قهرمان یا ابر قهرمان است که باید به مبارزه با دشمنان خود بروند. در سال 2021 شاهد تولید فیلم های اکشن و جنگی زیادی بودیم. اگر چه پاندمی کرونا، تاثیر زیادی در روند ساخت فیلم ها گذاشت، اما هر طور شده کمپانی های فیلم سازی سعی کردند در طول پاندمی، فیلم های خود را بسازند. تعریف بهترین فیلم های اکشن و جنگی 2021 از دیدگاه هر شخصی متفاوت است. برخی ها فیلم های اکشن 2021 را در صورتی می پسندند که بازیگر مورد علاقه آنها در نقش اول فیلم ظاهر شود، برخی نیز فیلم های کارگردان مورد نظر خود را جزء بهترین فیلم های اکشن و جنگی 2021 می دانند. برخی دیگر هم کمپانی تولید کننده فیلم های جدید اکشن را ملاک قرار می دهند. از نظر گروهی از دوستداران فیلم های اکشن جدید کشورهای آسیای شرقی بهترین فیلم های اکشن و جنگی 2021 را تولید می کنند. عده ای نیز فارغ از همه این معیارها فیلم های جدید اکشن را بر اساس نمره ای که در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم و سریال مانند IMDB، راتن تومیتوز، متاکریتیک و… وجود دارد مورد سنجش قرار می دهند. در این مقاله نیز دیگر فیلم های اکشن جدید در سینمای جهان را معرفی می کنیم. سعی کرده ایم در این مقاله سلیقه های مختلف را در نظر بگیریم و به جز سینمای هالیوود، فیلم های اکشن جدید از سینمای روسیه، لهستان، چین، ژاپن و سینمای هند (بالیوود) نیز معرفی کنیم تا اگر قصد دانلود فیلم جدید اکشن دارید، این فیلم ها هم تماشا کنید.

اگر می خواهید با لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی 2021 ارائه شده آشنا شوید، از طریق این لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های جنگی و اکشن جدید 2021 و ویدیو نقد و بررسی

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

ساخت ایمیل اکانت جدید

ساخت ایمیل جدید یکی از اصلی ترین اقداماتی است که افراد مختلف در عصر حاضر برای پیشبرد اهداف خود در زندگی روزمره یا کسب و کار خود باید داشته باشند. ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل یک قابلیت بسیار کاربردی است که توسط گوگل در اختیار کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفته است و افراد می توانند تنها با دنبال کردن چند اقدام ساده به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن فرآیند ساخت ایمیل را دنبال کرده و حساب خودشان را با نام دلخواهشان در گوگل داشته باشند. شما می توانید از طریق سرویس های مختلفی فرآیند ساخت ایمیل جدید را دنبال کنید که بهترین سرویس ایمیل توسط گوگل ارائه شده که با نام جیمیل (Gmail) شناخته می شود.

اصلی ترین مزایای ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل عبارت است از:

  • امکان دسته بندی ایمیل های مرتبط
  • قابلیت نشانه گذاری جیمیل های دارای اهمیت
  • امکان لغو ارسال ایمیل به مدت 10 ثانیه
  • امکان برچسب گذاری ایمیل ها
  • ارائه 15 گیگ فضای ذخیره سازی به هر حساب جدید
  • قابلیت فیلتر کردن یا جستجو در ایمیل های دریافتی

اگر به هر دلیلی قادر به ساخت ایمیل نیستید یا دنبال یک آموزش گام به گام در خصوص ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل هستید، از شما دعوت می کنیم این آموزش ساخت ایمیل در میزبان فا مگ را تا انتها مطالعه نمایید. به منظور ساخت ایمیل جدید با استفاده از سرویس جیمیل و داشتن یک اکانت جی میل لازم است مراحل مشخصی را دنبال نمایید که در ادامه به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد. 

در صورت تمایل به آشنایی با روش ساخت ایمیل در سرویس جیمیل می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

ساخت ایمیل اکانت جدید

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های اکشن جهان

از هر 10 فیلم پرفروش جهان 6 تای آن فیلم اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن جهان تا چه حد در بین تماشاگران محبوب هستند. اگرچه ساخت فیلم های اکشن و جنگی جهان هزینه بر هستند، اما فروش فیلم های جنگی و فیلم های اکشن هم عمدتا هزینه های ساخت را جبران می کنند. فیلم اکشن یکی از ژانر های محبوب سینما است. می توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. در این بین معمولا فیلم های اکشن رزمی در شرق آسیا جزء بهترین فیلم های اکشن دنیا محسوب می شوند. نه تنها در گیشه، بلکه در بستر اینترنت هم شاهد دانلود فیلم اکشن و دانلود فیلم جنگی تاریخی در سطح بسیار زیادی هستیم. به همین دلیل در سال های گذشته رشد تعداد فیلم های اکشن به خصوص فیلم های اکشن 2021 و 2020 و 2019 نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است. سعی کردیم در این مقاله، یک لیست از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را معرفی کنیم. سعی کردیم لیستی از برترین فیلم های اکشن جهان را لیست کنیم به گونه ای که بهترین فیلم های سینمایی جنگی باشند و علاوه بر آن در لیست بهترین فیلم های اکشن جهان از نظر imdb نیز قرار داشته باشند.

در صورت تمایل به مشاهده لیست بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

30 فیلم برتر اکشن و جنگی جهان

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های 2021

سال 2021 یکی از خاص ترین سال های سینمایی بشمار می آید چون اغلب فیلم ها یا در دوره پاندمی کرونا فیلم برداری شده اند یا اینکه به علت پاندمی، زمان اکران آن ها چندین بار تغییر کرده است. با این وجود شاهد فیلم های اکران شده 2021 بودیم که حقیقتا غوغا کردند.  با نگاهی به لیست بهترین فیلم های 2021 اکران شده تا به امروز در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم، متوجه می شویم که سهم عمده ای از بهترین فیلم ها 2021 (هانطور که پیش بینی هم می شد) ادامه فیلم های چند قسمتی هستند. در واقع اغلب فیلم های برتر پیشنهادی سال 2021 ، ادامه ای از نسخه های قبلی خودشان هستند پس می توان آن ها را جزء بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران دانست. حتما شما هم به دنبال دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 هستید و می خواهید بدانید بهترین فیلم های در حال اکران 2021 یا بهترین فیلم های 2021 منتشر شده کدام هستند؟! در ادامه لیستی از بهترین فیلم های سینمایی سال 2021 را معرفی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به علاقه خود به دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 بپردازید. این لیست شامل بهترین فیلم های هیجان انگیز سال جدید و سایر ژانرارهای جذاب است. البته بررسی فیلم های برتر 2021 کمی مشکل بود چرا که برخی از آن ها همچنان در وب سایت های نقد و بررسی فیلم امتیاز خاصی ندارند پس سعی کردیم لیستی شامل بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 تهیه کنیم که به عنوان بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران انتخاب شده باشند و علاوه بر این جزء بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb هم باشند.

در صورت تمایل به مطالعه ادامه مطلب و مشاهده لیست 30 فیلم برتر 2021 می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های خارجی 2021

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

دیلیت اکانت اینستاگرام

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده است و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است. زمانی که اشخاص تصمیم می گیرند به صورت دائم یا موقت با شبکه های مجازی مثل اینستا خداحافظی کنند، مجبور می شوند از قابلیت حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنند. در نتیجه باید نحوه حذف و خارج شدن از اکانت اینستا خود را به خوبی یاد بگیرند. در این آموزش از میزبان‌فا مگ قصد دارم به نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت یا حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائمی بپردازم. بدین ترتیب شما به صورت خلاصه و مفید می توانید با مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا غیرفعال کردن اینستا به صورت موقت به خوبی آشنا شوید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام و مشاهده ویدیو آموزشی آن می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

آموزش گام به گام حذف اکانت اینستاگرام

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

فیلم های روز دنیا

فیلم سینمایی جدید و انتخاب یکی از فیلمهای روز دنیا چالشیست که کاربران زیادی را درگیر خود کرده چرا که عاشقان فیلم و سریال همواره به دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی هستند. افراد همواره به دنبال جدیدترین فیلم های هالیوود و جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا می گردند این بار تصمیم داریم برای علاقمندان دنیای فیلم و سریال به معرفی جدیدترین فیلم های روز دنیا بپردازیم و فیلم های خارجی جدید را مورد بررسی قرار دهیم. چرا که اکثر کاربران فیلم های اکران شده را مشاهده کرده اند اگر شما هم از دیدن سریال ها و فیلم های تکراری خسته شده اید می توانید فیلم های جدید سینمایی را دنبال کنید. چرا که خیلی از افراد دوست دارند جدیدترین فیلم های روز دنیا را مشاهده کنند. برای این افراد حتی فیلم هایی که در سال 2020 هم اکران شده قدیمی محسوب می شود! به همین دلیل ما برای این که به این سلیقه احترام گذاشته باشیم، بروزترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا را در یک لیست 30 تایی ارائه کرده ایم. این فیلم ها یا در ماه های اخیر اکران شده اند یا در ماه های آینده اکران خواهند شد. برخی از این فیلم ها مخصوصا آن هایی که در تابستان اکران شده اند، هنوز در آمریکای شمالی، اروپا و شرق آسیا در حال اکران هستند.  سعی کرده ایم علاوه بر سال 2021، حتی فیلم هایی که در نوبت اکران برای سال 2022، خصوصا تا ماه مارس 2022 هستند را در این لیست اشاره کرده باشیم. بهترین فیلم های خارجی جهان در سال 2021 عمدتا در ژانرهای ابرقهرمانی و علمی-تخیلی بوده اند. اگر فیلم های دیگری را سراغ دارید که تصور می کنید می تواند در این لیست قرار بگیرند را با ما به اشتراک بگذارید.

در صورت تمایل به مشاهده ادامه مطلب و آشنایی با لیست 30 فیلم روز دنیا می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

لیست فیلم های سینمایی جدید

  • elham yazdanparast