آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الکسا سایت ها را در دو دسته ملی و جهانی رتبه بندی می کند و شما می توانید به راحتی و به صورت رایگان رتبه جهانی یک سایت و همچنین رتبه آن سایت در سطح ملی و در مقایسه با سایت های رقیب را به دست بیاورید. به دلیل جذابیت این موضوع در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم گرفتیم 15 تا از بهترین سایت های ایرانی از نظر رتبه الکسا را به شما معرفی کنیم. این لیست مربوط به رده بندی 15 سایت ایرانی در الکسا برای کشور ایران است و شما می توانید با استفاده از این لیست با نام سایت های معتبر ایرانی از نظر رتبه الکسا بیشتر آشنا شوید. سایت ایرانی در بستر اینترنت عملکرد مناسبی را دارد و در واقع نام بسیاری از سایت های معتبر ایرانی را می توان در لیست بهترین های جهان مشاهده کرد. سایت های ایرانی را می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی شناسایی و انتخاب کرد و یکی از بهترین روش های آشنایی با بهترین سایت های ایرانی، استفاده از رتبه بندی های سایت الکسا است. وبسایت الکسا یکی از بهترین سایت هایی است که در زمینه رتبه بندی سایت های فعال در بستر اینترنت فعالیت دارد و در واقع رتبه الکسا یک منبع معتبر برای رده بندی سایت های معتبر و بزرگ است. سایت الکسا در واقع یک سرویس ارائه شده توسط شرکت آمازون است که بهترین سایت های ایرانی و خارجی را بر اساس الگوریتم های مشخص خود شناسایی و معرفی می کند. به طور معمول انتخاب بهترین ها بر اساس میزان ترافیک ورودی و بازدید کاربران اینترنتی از یک وب سایت صورت می گیرد. تمامی اطلاعاتی که توسط این سایت در خصوص بهترین سایت ها ارائه می شود رایگان بوده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به صفحه رتبه بندی سایت های ایرانی الکسا لیست 50 تا از بهترین سایت های ایرانی را به صورت رایگان مشاهده کنید. کاربران اینترنت همواره به دنبال نام سایت های معتبر ایرانی هستند و به طور قطع آشنایی با بهترین سایت های ایرانی می تواند اتفاق جذابی باشد. در همین راستا تصمیم گرفتیم در کنار ارائه لیست 15 سایت ایرانی برتر به ارائه توضیحاتی درباره آنها و حوزه فعالیتشان نیز بپردازیم. 

 برای مطالعه متن کامل این مقاله م یتوانید از لینک زیر استفاده کنید: 

سایت های معتبر ایرانی

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰


برای دانلود مرورگر گوگل کروم و نصب آن تنها کافیست با دیوایس مورد نظر که می تواند کامپیوتر یا موبایل باشد به وبسایت رسمی کروم به آدرس google.com/chrome مراجعه نموده دکمه دانلود کروم را انتخاب کنید. بدین ترتیب با توجه به سیستم عامل شما به صفحه دانلود کروم برای ویندوز، اندروید یا IOS هدایت خواهید شد. جالب است بدانید  حدود 68% کاربران برای وبگردی از این مرورگر استفاده می کنند. همانطور که گفته شد نسخه های متعددی از گوگل کروم برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است. شما به سادگی می توانید این جستجوگر گوگل را روی اندروید، مک، ویندوز و ios نصب کنید.  شما به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید در خصوص دانلود کروم و نصب گوگل کروم روی کامپیوتر یا موبایل اقدام کنید. شما حین مراحل نصب کروم روی کامپیوتر یا موبایل می توانید از طریق تنظیمات و با زدن دکمه sync بوکمارک و تنظیمات خود را همگام سازی نمایید.خیلی وقت ها نیاز است تا بین دستگاههای مختلف این نرم افزار را سینک کنید.  اگر بخواهیم بهترین مرورگر با قابلیت های بسیار زیاد را نام ببریم قطعا باید گوگل کروم را نام ببریم. کروم مرورگر رسمی و اصلی شرکت گوگل است. کروم از سال 2008 عرضه شده و تا حالا به  عنوان یکی از بهترین و بی رقیب ترین مرورگر تبدیل شده است. همانطور که در آموزش نیز ذکر گردید امکان دانلود و نصب گوگل کروم روی ویندوز نسخه 7 به بعد و ویندوز و xp  و ویستا و همچنین نسخه های 10 به بعد مک، لینوکس و اندروید 6 ببعد و همچنین آیفون وجود دارد. سایر جزئیات و ورژن سیستم عامل را می توانید در ابتدای مقاله مشاهده کنید.

در یک مقاله، آموزش کلی جستجوگر گوگل کروم را ارائه کرده ایم. برای مطالعه آن از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود گوگل کروم اندروید

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

دانلود از یوتیوب در ios یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران این سرویس اشتراک ویدیو است. یوتیوب به خاطر سیاست های خود که یکی از آنها حمایت از تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی است امکان دانلود رایگان از یوتیوب با آیفون یا هر دستگاه دیگری را منع کرده است. از این رو باید برای دانلود از یوتیوب با گوشی ios یک اکانت پرمیوم خرید یا اینکه از طریق روش های جایگزین موجود برای دانلود رایگان از یوتیوب با ios اقدام کرد. در برخی روش ها مثل مستقیم کننده لینک یوتیوب یا دانلود از یوتیوب با تغییر آدرس به از ابزاری برای تغییر آیپی نیاز دارید چرا که یا دسترسی به سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب برای آی پی ایران بسته است و یا اینکه سایت ها از داخل کشور غیر قابل دسترس هستند. 4 تا از بهترین روش های دانلود از یوتیوب را به همراه تمام جزئیات برای شما گردآوری کرده ایم. تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی هم از سیستم عامل iOS استفاده می کنند. در روش هایی که برای دانلود فیلم از یوتیوب معرفی می کنیم می توانید با نصب نرم افزارهایی مثل Documents by Readdle مستقیما ویدئو را از یوتیوب دانلود کنید یا اینکه ویدیوها را در فضای اینترنت یا نرم افزارهای جانبی مثل تلگرام نگهداری کرده و هر زمان که خواستید آنها را به کمک ربات هایی مانند @youtubednbot یا @remoteyoutubedl_bot دانلود نمایید. اگر دارای گوشی آیفون هستید، می توانید با نصب نرم افزارهایی که در پایین معرفی کردیم به راحتی از یوتیوب کلیپ یا فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. کار با این برنامه ها بسیار ساده است و تنها لازم است که لینک ویدیوی یوتیوب مورد نظر خود را کپی کرده و در این برنامه ها قرار دهید. در نهایت این نرم افزارها همانند یک مرورگر، ویدیوی مدنظر را جستجو کرده و لینک های دانلود را برای کاربر ایجاد می کنند. 
 برای آشنایی با روش های مختلف دانلود از یوتیوب با گوشی های آیفون و اپل می توانید مقاله زیر را  مطالعه کنید: 

آموزش دانلود از یوتیوب در ios

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

تلگرام به خاطر اینکه فضایی در اختیار کاربر قرار می دهد که بی نهایت حجم دارد، جزو محبوب ترین ها است. حقیقتا هیچ نرم افزاری وجود ندارد که مانند تلگرام فضای ابری نامحدود در اختیار کاربر قرار دهد.  این نرم افزار هم برای اندروید و هم برای  آی او اس در دسترس است و برای سیستم عامل های دسکتپانی نیز امکان استفاده از آن وجود دارد. نصب تلگرام و مراحل مرتبط با آن به این موضوع بستگی دارد که سیستم عامل مورد استفاده شما چیست و تمایل دارید چه نسخه ای از تلگرام را دانلود و نصب کنید. برخی کاربران تمایل دارند که علاوه بر نصب تلگرام فارسی روی گوشی سامسونگ یا گوشی های دیگر نسخه ها از تلگرام را روی کامپیوتر خود نیز داشته باشند. بدین منظور می بایست پس از دانلود مستقیم تلگرام اصلی آن را روی کامپیوتر خود نصب نمایید و در نهایت اکانت تلگرامی که قبلا با موبایل یا تبلت ساخته اید را روی کامپیوتر باز کنید. برادران دوروف این پیام رسان را در سال 2013 و به شکل محدود انتشار دادند. اما پس از استقبال گسترده از آن اکنون شاهد این هستیم که بیش از 500 میلیون نفر در دنیا از آن استفاده می کنند. جالب است بدانید که در سال 2018، یک پنجم کاربران این نرم افزار، ایرانی بودند. دانلود تلگرام برای هر نوع سیستم عاملی به صورت کاملا رایگان وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه نیست. در نظر داشته باشید امکان استفاده از تلگرام در کشور ما با محدودیت همراه است بدین منظور هنگام ثبت نام در برنامه حتما از یک برنامه تغییر آی پی استفاده کنید.  البته نر م افزارهایی مشابه تلگرام وجود دارند که نیازی ندارند که نیازی ندارند از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنند. اما خود تلگرام استفاده از هیچ کدام از نرم افزارهای غیر رسمی را تایید نمی کند.

در یک مقاله به طور کامل ترفندها و نکات مهم در مورد تلگرام را مورد بررسی قرار داده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

نصب تلگرام برای ویندوز

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

چگونه ویندوز عوض کنیم

 

بدون شک یکی از بهترین و کاملترین ویندوزهای عرضه شده ویندوز 10 است. پس از شکست مفتضحانه مایکروسافت در ارائه ویندوز 8، آنها سریعا ویندوز 8.1 را ارائه دادند. اما آن ویندوز هم چنگی به دل نزد. تا اینکه  این شرکت بزرگ متوجه شد باید  یک نسخه بهتر را روانه بازار کند و این نسخه چیزی نبود جز ویندوز 10 که یکی از بهترین ویندوزها تا به امروز است.  البته در سال 2021 شاهد عرضه ویندوز 11 هم بودیم. اما ویندوز 10 به قدری خوب هست که نیازی به ویندوز 11 نداشته باشیم.   بهتر است که دقت داشته باشید قبل از تغییر ویندوز، اطلاعات موجود روی دسکتاپ و پوشه های دانلود را در جایی ذخیره کنید. همچنین به منظور نصب ویندوز حداقل 20 گیگ فضا برای درایو اصلی خود در نظر بگیرید  البته در صورت تمایل به پارتیشن بندی مجدد در مراحل نصب ویندوز تمامی درایوهای سیستم شما نمایش داده می شود و می توانید درایوهای مورد نظر را یکی یکی انتخاب نموده و با کلیک روی دکمه format اطلاعات روی آنها را کاملا حذف نمایید یا اینکه روی دکمه delete کلیک کرده و همه درایوها را حذف نموده سپس با کلیک روی دکمه new و تخصیص فضای مورد نظر،به تعداد دلخواهتان درایو ایجاد نمایید. برای نصب ویندوز 32 بیتی به فضای آزاد هارد دیسک 16 گیگابایت و برای نصب ویندوز ده 64 بیتی به 20 گیگابایت فضا نیاز دارید. برای نسخه 32 بیتی ویندوز 10 حداقل 1 گیگابایت رم و برای نصب ویندوز 64 بیتی 2 گیگابایت رم لازم است. رد ضمن حداقل پردازنده 1 گیگاهرتز (GHz) نیاز دارید. البته همه اینها حداقل میزان هستند. هر چقدر بیشتر فضا اختصاص دهید بهتر است. فقط دقت داشته باشید در صورت فرمت کردن درایوها یا پارتیشن بندی مجدد اطلاعات درایوهای شما حذف خواهند شد اما در صورتی که تنها درایو مربوط به ویندوز قبلی حذف گردد و ویندوز روی همین درایو نصب شود و سایر درایوها را فرمت یا حذف نکنید اطلاعات همچنان روی سیستم شما باقی خواهند ماند.

 در یک مقاله به طور کامل نحوه نصب ویندوز 10 را آموزش داده ایم. برای مطالعه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

راهنمای نصب ویندوز 10

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

سایت دانلود ویدیو از یوتیوب یکی از تکنیک های امروزی است که کاربران تمام سیستم عامل ها می توانند از آن استفاده کنند. به معرفی سایت دانلود ویدیو از یوتیوب پرداختیم تا بتوانید به راحتی از طریق سایت ویدیوهای یوتیوب را مستقیما دانلود کنید. یکی از بهترین راه ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب مراجعه به سایت هایی است که لینک های دانلود فیلم را در اختیار کاربران قرار می دهند. این سایت ها مستقیم کننده لینک یوتیوب هستند و در حقیقت امکان دانلود رایگان از یوتیوب را برای شما فراهم می کنند. استفاده از سایت های دانلودر فیلم یکی از روش های کمکی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم و بدون نرم افزار با کیفیت بالا محسوب می شود. صرفا با قرار دادن لینک ویدیو قادر به دانلود فرمت ها و کیفیت های مختلفی از ویدیو هستید. خود یوتیوب دانلود از این سایت ها را غیرقانونی می داند به هر حال انواع سایت دانلود ویدیو از یوتیوب با کیفیت بالا یک گزینه بسیار عالی برای کاربران ایرانی محسوب می شود. از آنجایی که سایت یوتیوب در حالت عادی مسدود است، برای استفاده از سایت های دانلود ویدیو نیز لازم است که از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید. در صورتی که امکان دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم از طریق سایت فراهم نبود می توانید سرور کشورها در برنامه تغییر آی پی را عوض کنید. fastfrom.com سایت دیگری است که به خوبی لینک مستقیم دانلود ویدیو از یوتیوب را در اختیار کاربران قرار می دهد. سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب که معرفی کردیم امکان دانلود از سایر اپلیکیشن ها را هم ارائه می کنند. از این رو می توان روی انواع سایت دانلود مستقیم از یوتیوب و… به عنوان یک دانلودر آنلاین حساب باز کرد. امکان دانلود ویدیو با فرمت mp4 و 3gp و همچنین امکان دانلود صدای ویدئو از یوتیوب یا سایر اپلیکیشن ها فراهم است.

 برای آشنایی با سایت های دانلود از یوتیوب می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

سایت دانلود فیلم از یوتیوب

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی تا حدودی مشابه روش های دانلود از یوتیوب در کامپیوتر است. در موبایل اندرویدی هم می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader یا TubeMate کمک بگیرید بدین ترتیب دانلود رایگان از یوتیوب صورت گرفته و فایل ویدیویی رو موبایل شما ذخیره خواهد شد. با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندروید قرار داده اند، به راحتی می توان از روش های زیر ویدیو های خود را از یوتیوب اندروید دانلود کنید. شما قادر هستید با استفاده از سایت های منتخب، نرم افزارها، ربات تلگرام و حتی با تغییر آدرس ویدیو یوتیوبی خود را دانلود و ذخیره کنید.  دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندرویدی یکی از چالش هایی است که کاربران هنگام مشاهده یک ویدیو در یوتیوب با آن مواجه می شوند چرا که به صورت پیش فرض در این شبکه اشتراک گذاری فیلم دکمه ای برای دانلود کلیپ وجود ندارد. حتما با خود می پرسید پس چطور در گوشی اندرویدی ویدیو از یوتیوب دانلود کنیم؟ باید بگوییم روش های دانلود کلیپ از youtube در اندروید بسیار ساده و البته کاربردی هستند که در این آموزش معرفی کردیم. یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور است که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده. شاید بتوان گفت پایه و اساس آن، از فیسبوک گرفته شده است. دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی اندروید یکی از تکنیک هایی است که کاربران یوتیوب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند. هنگام مشاهده کلیپ در یوتیوب می توان از این تکنیک ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندرویدی بهره جست. حتما می پرسید مگر امکان دانلود کلیپ ویدویی از یوتیوب در اندروید ممکن است؟ بله شما به سادگی با چند ترفند کاربردی می توانید در خصوص دانلود از یوتیوب andriod اقدام کنید. 
 

برای یادگیری روش های دانلود از یوتیوب در گوشی های اندروید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:‌
 

دانلود از یوتیوب اندروید بدون نرم افزار

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

پس از شیوع  کرونا خیلی از آموزشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی تصمیم گرفتند تا ادوب کانکت برای برگزاری کلاس های آنلاین استفاده کنند.  اما چرا بین این همه نرم افزار از ادوب کانکت برای این کار استفاده کردند.؟  ادوب کانکت یکی دیگر از  محصولات شرکت ادوب کانکت است. شرکتی بسیار معتبر که اغلب  محصولاتش در حوزه محصولات گرافیکی است.  اما در بین این همه محصول بی نظیر گرافیکی شاهد ارائه یک ترم اغفار ارتباطی جذاب هم هستیم. به طور کلی روش استفاده شما بسته به اینکه می خواهید از ادوب کانکت به عنوان استاد یا مهمان استفاده کنید، متفاوت است. همچنین اینکه قصد دارید از این نرم افزار از طریق گوشی تلفن همراه اندرویدی خود استفاده کنید تا قصد نصب کردن آن را روی کامپیوتر دارید نیز می تواند روی مسیری که باید دنبال کنید، تاثیرگذار باشد. با توجه به آموزش بالا می توان گفت استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و برای همه افزاردی که به هر دلیل نیاز به استفاده و یا حضور در کلاس های آنلاین، وبینار های تخصصی و ویدئو کنفرانس هایی از راه دور هستند، می توانند از این نرم افزار ها استفاده کنند. در واقع سادگی قابل توجه در استفاده از آن سبب شده است تا خیلی از کاربران از آن استفاده کنند.  ادوب کانکت برنامه ای است که از آن برای برگزاری کلاس های آنلاین، وبینارها، نشست ها و جلسه های از راه دور استفاده می شود. استفاده از این برنامه به دلیل روی آوردن افراد به دنیای مجازی، بسیار زیاد شده و حتی بسیاری از آموزشگاه ها و دانشگاه ها برای آموزش آنلاین در خصوص دانلود adobe connect و نصب آن اقدام می کنند. به همین دلیل نیز آشنایی با نحوه نصب adobe connect و چگونگی استفاده از قابلیت های آن به یکی از اصلی ترین موارد برای اساتید، مدیران، دانشجویان و… تبدیل شده است.

برای آشنایی با نحوه دانلود و نصب ادوب کانکت از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

دانلود ادوب کانکت برای اندروید

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

 

تعداد قابل توجهی از کاربران با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ وبگردی می کنند. برای همین تصمیم گرفتیم انواع روش های کاربردی دانلود فیلم از یوتیوب با کامپیوتر را ارائه کنیم. البته شما به راحتی می توانید ویدئو را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام به اشتراک بگذارید سپس از طریق روش هایی مثل ربات تلگرام دانلود از یوتیوب اقدام نموده و ویدیو را با ربات دانلود کنید. گاهی وقت ها هم فقط نیاز به دانلود صدای یک ویدئو (مثلا سخنرانی یا یک موسیقی) دارید و فقط قصد دانلود صدای ویدئو را دارید. اما باز هم قادر به این کار نیستید. دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر یکی از راهکارهای بسیار مهمی است که باید بیاموزید. چرا که یوتیوب یک منبع بسیار غنی از ویدیو می باشد. باید بدانید روش دانلود رایگان فیلم از یوتیوب از طریق کامپیوتر بسیار ساده است. کاربران تصور می کنند روش دانلود فیلم از youtube  با کامپیوتر یا سایر روش ها هزینه دارد اما اینطور نیست! شما امکان استفاده از سایت دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر یا ذخیره کلیپ ها با نصب نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر را دارید. اغلب کاربران یوتیوب با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ از طریق سیستم عامل ویندوز از آن استفاده می کنند. به همین دلیل نیاز به ابزارهایی برای دانلود از یوتیوب دارند که در محیط ویندوز به خوبی عمل کند. در ادامه این مقاله روش هایی را به شما معرفی می کنیم که به راحتی می توانید ویدئوهای مدنظر خودتان را از یوتیوب دانلود کنید. لازم به ذکر است که تمامی روش های دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر ارائه شده در این مقاله تست شده اند و به راحتی می توانید با استفاده از آنها از ویدیوهای مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید.
 

برای آموزش روش های مختلف دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:
 

https://mizbanfa.net/mag/download-from-youtube

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

 

تصور کنید که شما برای یک ارائه آماده شده اید اما ناگهان می بینید که فایل پاورپوینتی که در هنگام ارائه به آن نیاز دارید را همراه خود نیاورده اید و فایل مورد نظر تنها روی سیستمتان در محل کارتان ذخیره شده است. شاید اولین فکری که به ذهن شما خطور کند این است که با همکار خود تماس بگیرید و از او بخواهید کامپیوتر شما را روشن کرده و اطلاعات را برای شما ارسال کند. اما به طور قطع این کار از نظر حفظ امنیت اطلاعات انتخاب مناسبی نیست. یکی از جامع ترین نرم افزارها در زمینه دسترسی از راه دور  که توسط بیشتر افراد مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار AnyDesk است. . انی دسک یک نرم افزار بسیار ایمن است و امروزه خیلی از شرکت ها و سازمان ها در سطح جهان نیز از آن استفاده می کنند نکته ای که وجود دارد تعریف دو واژه مهم است. کامپیوتر میزبان و کامپیوتر میهمان. باید نرم افزار انی دسک روی هر دو دستگاه وجود داشته باشد و هر دو دستگاه نیز روشن و متصل به اینترنت باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نرم افزار در حال حاضر توسط 47000 شرکت در 188 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و این امر می تواند به خوبی گویای کاربردی بودن برنامه AnyDesk باشد. این نرم افزار در واقع یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای دسترس به گوشی یا کامپیوترها از راه دور است. باید بدانید امکان دانلود anydesk برای کامپیوتر و دانلود انی دسک اندروید و هر نوع سیستم عامل دیگری همچون مک، ios و… امکان پذیر است. با نصب این برنامه شما می توانید دسترسی لازم برای مدیریت سیستم میزبان را پیدا کنید و مشکلات موجود در آن سیستم را بررسی و در صورت امکان رفع نمایید. البته برای این که این نرم افزار امکان اجرا داشته باشد باید شرایط خاصی فراهم باشد.

در یک مقاله به طور کامل  نحوه نصب انی دسک را تشریح کرده ایم. برای مطالعه  این مقاله می تواند از لینک زیر استفاده کنید:
 

نحوه نصب anydesk برای ویندوز 10
 

  • elham yazdanparast