آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین انیمه های جهان

انیمه به سبکی ژاپنی انیمیشن گفته می شود. لطفا در نظر داشته باشید انیمه با انیمیشن تفاوت دارد. تقریبا از دهه هفتاد میلادی که ژاپنی ها به طور جدی ساخت انیمیشن را آغاز کردند، اغلب تصویرگرها با استناد به داستان های تصویری سبک خاصی از تصاویر و فریم ها را در انیمیشن های خود ایجاد کردند. این سبک خاص انیمه نام گرفت. سبکی که مورد استقبال قرار گرفت و تا همین الان هم اغلب انیماتورهای ژاپنی پیرو همین سبک هستند. کارگردانان بزرگی مانند میازاکی تمام ساخته های خود را در این سبک کارگردانی کرده است. انیمه در کشور ژاپن یک صنعت محسوب می شود و درآمد آن از ساخت فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نیز بیشتر است. بهترین انیمه های جهان به خاطر رشد تکنولوژی های طراحی و ساخت انیمیشن سازی در دو دهه اخیر ساخته شده اند. کشور ژاپن به خاطر اینکه مهد انیمه محسوب می شود، همواره بهترین انیمه های جهان را می سازد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم لیست انیمه های برتر در دو دهه اخیر را تشریح کنیم. در تهیه لیست انیمه سینمایی و سریالی این مقاله، بهترین کارتون های ژاپنی جهان و لیست انیمه های جدید را گنجانده ایم. سعی کرده ایم از انیمه های عاشقانه و لیست انیمه های فانتزی و اکشن و بهترین انیمه ها در هر ژانر نام ببریم. حقیقتا لیست انیمه های برتر جهان بسیار گسترده است اما سعی کردیم بر اساس سلیقه نوجوانان، پیشنهاد کاربران و همچنین بهترین انیمه ها بر اساس ژانر لیست متنوعی را تهیه نماییم تا تمام سلایق را پوشش دهد. این لیست بهترین انیمه ها برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و حتی برخی انیمه ها خانوادگی هستند و می توان آن ها را به همراه اعضای خانواده با هر رده سنی تماشا کرد.

در صورت تمایل به مشاهده لیست پیشنهادی بهترین انیمه های جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

لیست انیمه های برتر به همراه ویدیو نقد 30 کارتون ژاپنی

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های 2020

بهترین فیلم های 2020 چه فیلم هایی هستند؟ کدام فیلم ها از نظر تماشاگران و منتقدین به عنوان فیلم های برتر 2020 انتخاب شدند؟ سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. به گونه ای که خیلی از تهیه کنندگان بهترین فیلم های سال 2020 تصمیم گرفتند فیلم های خود را بر بستر اینترنت عرضه کنند. این مشکلات سبب نشد تا فیلمسازان بیکار بنشینند و شاهد ساخت فیلم هایی تحسین برانگیز در سال 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا بودیم. در این سری نقد و بررسی به صورت اختصاصی بهترین فیلمهای 2020 تحلیل خواهند شد. در این مقاله از میزبان فا مگ در تهیه لیست فیلم های برتر 2020 دو فاکتور را در نظر گرفتیم و لیستی متشکل از بهترین فیلم های 2020 از نظر imdb و بهترین فیلم های 2020 از نگاه تماشاگران را گرداوری کردیم. در لیست فیلم های برتر 2020 دو سینمایی خارجی با ژانر ماجراجویی معرفی شده که در آن ها حضور حیواناتی مثل اسب و سگ به چشم می خورد فیلم آوای وحش و همچنین اسب رویایی دو فیلم سینمایی خارجی 2020 با محوریت حیوانات هستند. در ادامه اسامی بهترین فیلم های 2020 به چند فیلم ترسناک می رسیم که برای علاقمندان ژانر وحشت در نظر گرفته شده، فیلم های خارجی هاست و خانه او را به علاقمندان این ژانر پیشنهاد می کنیم که البته بهترین فیلم های سال 2020 از نظر imdb نیز شناخته شده و در صدر جدول قرار دارند.

در صورت تمایل به مشاهده لیست 30 فیلم برتر خارجی 2020 می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های سینمایی سال 2020

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

ساخت اپل آیدی

اپل آیدی عملکردی مشابه با حساب کاربری گوگل دارد و همانند آن به عنوان یک اکانت کاربری شناخته می شود که برای استفاده از خدمات مختلف ارائه شده در سیستم عامل IOS مثل نصب برنامه ها، پخش موسیقی، مشاهده فیلم و بسیاری از اقدامات دیگر و همچنین به روز رسانی برنامه ها به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که برای ساخت اپل آیدی اقدام نکنید امکان به نصب یا به روز رسانی برنامه های IOS در گوشی هوشمند برای شما وجود نخواهد داشت. موضوعی که باید در هنگام ساخت apple id در کشور ایران به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل تحریم بودن آی پی ایران شما باید یکسری پیش نیازهای مشخصی را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی فرآیند ساخت اپل ایدی را دنبال کرده و از به کمک آن از قابلیت های مخلتلف گوشی آیفون خود استفاده نمایید. اگر با ترفندهای لازم برای ساخت اپل آی دی آشنایی نداشته باشید، نمی توانید از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. به همین دلیل بعد از خرید گوشی آیفون این مشکل گریبانگیر کاربران این شرکت شده است و تا زمانی که مراحل ساخت اپل آیدی را دنبال نکنند، امکان استفاده از محصول خریداری شده خود را نخواهند داشت. در این آموزش از میزبان فا مگ تصمیم داریم روش ساخت اپل آیدی را به صورت کامل و گام به گام به شما آموزش دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال یک آموزش کامل در خصوص طریقه ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر شما نیز به دنبال یک آموزش جامع برای ساخ اپل آیدی هستید، روی لینک زیر کلیک نمایید:

ساخت اپل آیدی + ویدیو آموزش گام به گام ساختن apple id

  • elham yazdanparast