آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در حدود ۷ ماه از ارائه موفق سرویس های خرید هاست مخصوص وردپرس می گذرد، وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا ها محسوب می شود، که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد وب سایت های جهان توسط این سیستم راه اندازی و مدیریت می شوند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار پیشرفته است و توسط قالب ها و افزونه های بسیار حرفه ای وردپرس می توان انواع موضوعات وب سایت مانند: خبری، تفریحی، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… را راه اندازی کرد، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت های وردپرسی همواره منابع RAM و CPU نسبتا بالایی از سرور  استفاده می کند، به همین خاطر است که پس از رشد بازدید وب سایت های وردپرسی سرویس های هاست اشتراکی دیگر پاسخگوی نیاز های یک وب سایت وردپرسی رو به رشد نیست و در این زمان کندی و اختلالات لحظه ای در سایت های وردپرسی رخ می دهد، در این مواقع مدیران سایت های وردپرسی به دنبال سرور مجازی لینوکس یا سرور اختصاصی یا هاست های قدرتمند تر می روند و هزینه های بسیار بالایی جهت نگهداری از وب سایت وردپرسی خود متحمل می شوند، هم اکنون هاست مخصوص وردپرس با بهره گیری از تکنولوژی های فوق مدرن، قادر شده است که تمام نیاز های یک وب سایت وردپرسی را پوشش دهد و سرعت و بهره وری وب سایت های وردپرسی را تا ۵ برابر افزایش دهد، ویدیو زیر را مشاهده کنید تا متوجه شوید که تفاوت میان هاست اشتراکی و هاست وردپرس چیست؟

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

اگر مدیر یک وب سایت ایرانی هستید و یا این که صاحب یک دامنه بین المللی هستید، حتما خبر تحریم دامنه های ایران توسط ریسلو (resello) را تا هم اکنون شنیده اید! ریسلو (رسلو) یک کمپانی هلندی آمریکایی هستش که ریجسترار (ثبت کننده) بیش از 80درصد از دامنه های بین المللی ایرانی ها محسوب میشه، تمام دامنه های بین المللی مشتریان میزبان فا نیز تا به هم اکنون توسط ریسلو به ثبت رسیده اند، خبر تحریم ریسلو برای دامنه های بین المللی ایرانیان موجی از رعب و وحشت را برای مدیران سایت های ایرانی به وجود آورده است، اما به راستی حقایق و شایعات مربوط به تحریم دامنه ایرانیان توسط ریسلو چیست؟

 

در شرایط تحریم دامنه های ایران، نهایتاً ما باید چکار کنیم؟


در ابتدا میبایست آگاه باشید که این تحریم ها فقط مشمول دامنه های بین المللی مانند: دات کام، دات نت، دات او آر جی، دات اینفو و هر پسوند دیگری به جز دات آی آر ir. است. (دامنه های تحریم شده: com. و net. و org. و info. هستند) ...

اطلاعات بیشتر: تحریم دامنه‌های ایرانی دات کام توسط ریسلو

  • elham yazdanparast