آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید

یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور است که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده. شاید بتوان گفت پایه و اساس آن، از فیسبوک گرفته شده است. استقبال بسیار زیاد کاربران از یوتیوب سبب شد که در سال 2005 امتیاز آن توسط گوگل خریداری شود و حالا بعد از فیسبوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیا بشمار می رود. البته یک شبکه اجتماعی ویدئو محور که شما می توانید در آن ویدیوهای طولانی هم قرار دهید. یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های کاربران یوتیوب، دانلود ویدیوها و فیلم های آن است. در کنار ویدیوها و کلیپ های یوتیوب دکمه دانلود وجود ندارد. در حالی که یوتیوب یک منبع فوق العاده از ویدیوهای بسیار کامل در مورد موضوعات مختلف است. همانند خود جستجوگر گوگل هر آنچه که بخواهید را می توانید در یوتیوب به بهترین شکل ممکن پیدا کنید. اما عدم توانایی کاربران در دانلود فیلم ها را می توان یک دغدغه بزرگ برای کاربران اندرویدی یوتیوب دانست. دانلود از یوتیوب با گوشی اندرویدی یکی از تکنیک هایی است که کاربران یوتیوب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند. از آن جایی که کاربران موبایلی بسیار زیاد هستند و درصد عظیمی از وبگردی ها با استفاده از گوشی به خصوص گوشی های andriod صورت می گیرد در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم گرفتیم نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی را مورد بررسی قرار دهیم. هنگام مشاهده کلیپ در یوتیوب می توان از این تکنیک ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندرویدی بهره جست.

برای مشاهده بهترین روش های دانلود از یوتیوب در گوشی اندروید می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 https://mizbanfa.net/mag/download-youtube-videos-by-android-phone

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های جهان

علاقه مندان به دنیای سینما همواره در تلاشند بهترین فیلم های روز دنیا را ببینند. البته بهترین فیلم های دنیا برای هرکس یک معنا دارد. برخی از افراد برایشان کارگردان مهم است، برخی بازیگر خاص و برخی دیگر هم ژانر.  بهترین فیلم های خارجی جهان بر اساس امتیازات سایت های نقد و بررسی فیلم قابل تفکیک هستند. یکی از سخت ترین و البته شاید جذاب ترین کارهای ممکن هم گرداوری لیست بهترین فیلم های خارجی جهان در 2021 و 2020 و 2019 است چرا که کاربران به دنبال لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی جدید دنیا هستند. فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی میزبان فا مگ شامل بهترین فیلم های دنیا از نگاه تماشاگران، فیلم های برتر راتن تومیتوز، ده فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان و گوشه ای از فیلم های برتر سایت متاکریتیک است. این سایت ها با استفاده از معیارها و شاخص های خاص بهترین فیلم های جهان را رتبه بندی می کنند. ما نیز با توجه به سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا را تهیه کرده ایم.

البته فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی ما دائما در حال به روزرسانی و تغییر است و باز هم به معرفی فیلم های جدید و بیشتری خواهیم پرداخت تا همواره بهترین فیلم های خارجی روز دنیا را ارائه کنیم.

سعی کردیم از هر ژانر برترین و بهترین فیلم های خارجی روز دنیا و ده ها فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان را در این لیست قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده بهترین فیلم های جهان اوقات فراغت خود را پر کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب و آشنایی با 30 فیلم برتر جهان می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید. 

بهترین فیلم های خارجی جهان از نگاه تماشاگران

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

دانلود از یوتیوب

یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. این سایت با داشتن رتبه 2 الکسا و با بازدید میلیاردی در هفته، تعداد بی شماری ویدئو در موضوعات مختلف را به کاربران ارائه می کند. این سایت از همان ابتدا در ایران هم مورد استقبال عموم قرار گرفت و اغلب سازمان ها و شرکت ها و عموم مردم، با ساخت حساب کاربری در آن به اشتراک ویدئو مشغول هستند. کسب در آمد از یوتیوب هم در حال حاضر یکی از موضوعاتی است که می تواند عامل استقبال زیاد از یوتیوب یاشد. اما بزرگترین دغدغه و شاید مشکل استفاده از آن، دانلود از یوتیوب است. مشکلی که در استفاده از یوتوب در کشور ما وجود دارد بخاطر فیلتر بودن آن است که امکان دسترسی آسان به ویدیوها وجود نداشته و برای دسترسی بهتر مجبور هستیم ویدیوها را دانلود کنیم. یکی از بزرگترین سوالات در مورد این پلتفرم این است که چرا یوتیوب امکان دانلود را برای کاربران فراهم نکرده است؟ امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد، اما سیاست گوگل و خیلی از شرکت های مطرح این است که خدمات اصلی خود را در قالب اشتراک پرمیوم در اختیار مشتری قرار بدهند. از این رو از سال 2015 یوتیوب پرمیوم  یا یوتیوب رد عرضه شد. شما با خرید اکانت پرمیوم می توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت قانونی مشغول شوید در واقع برای دانلود هر ویدئو از یوتیوب به سادگی می توانید با زدن روی دکمه دانلود، آن را ذخیره کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از 7 روش ساده و کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب کمک بگیرید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بودن خرید اشتراک دانلود کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید. 

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ 

  • elham yazdanparast
  • ۰
  • ۰

بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021، 2020، 2019 و 2018 را مورد بررسی قرار داده و با شما همراه هستیم. اگر به دنبال لیست بهترین سریال های دنیا هستید در میزبان فا مگ بهترین سریال های imdb و سریال های برتر بر اساس امتیاز متاکریتیک و سریال های برتر راتن تومیتوز را به شما معرفی خواهیم کرد. اینجا بهترین سریال های جهان را امتیازبندی و نقد و بررسی کرده ایم. به طور خلاصه می توان گفت بهترین سریال های جهان و تاریخ سینمای دنیا که در لیست زیر با آن آشنا می شوید شامل سریال حادثه چرنوبیل، سریال بریکینگ بد که از جمله سریال های خارجی تمام شده است، سریال خارجی کارگاه حقیقی که بهترین سریال خارجی 2019 بوده، برترین سریال 2020 یعنی سریال خارجی وایکینگ ها، سریال دارک که از جمله سریال های برتر راتن تومیتوز است، سریال دکستر، سریال خارجی لاست که بهترین سریال خارجی قرن محسوب می شود، سریال مانی هیست با ژانر جنایی، سریال گیم آف ترونز که از جمله بهترین سریال های خارجی 2021 بوده و نهایتا سریال دنیای غرب می باشد. لیست بهترین سریال های خارجی جهان که گردآوری نموده ایم از سریال هایی در ژانر تاریخی و حماسی تا جنایی و پلیسی و رمز آلود را شامل می شود و سعی کرده ایم فهرست برترین سریال های خارجی دنیا در 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و حتی بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را در این لیست بگنجانیم. در ضمن لیست سریال های خارجی پیشنهادی ما دائما در حال آپدیت شدن و بروز رسانی است تا همواره بتوانیم فهرست بهترین سریال های خارجی جدید را گسترش دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. 😍

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین سریال های خارجی 2020

 

  • elham yazdanparast