آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

بهترین فیلم های جهان

علاقه مندان به دنیای سینما همواره در تلاشند بهترین فیلم های روز دنیا را ببینند. البته بهترین فیلم های دنیا برای هرکس یک معنا دارد. برخی از افراد برایشان کارگردان مهم است، برخی بازیگر خاص و برخی دیگر هم ژانر.  بهترین فیلم های خارجی جهان بر اساس امتیازات سایت های نقد و بررسی فیلم قابل تفکیک هستند. یکی از سخت ترین و البته شاید جذاب ترین کارهای ممکن هم گرداوری لیست بهترین فیلم های خارجی جهان در 2021 و 2020 و 2019 است چرا که کاربران به دنبال لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی جدید دنیا هستند. فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی میزبان فا مگ شامل بهترین فیلم های دنیا از نگاه تماشاگران، فیلم های برتر راتن تومیتوز، ده فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان و گوشه ای از فیلم های برتر سایت متاکریتیک است. این سایت ها با استفاده از معیارها و شاخص های خاص بهترین فیلم های جهان را رتبه بندی می کنند. ما نیز با توجه به سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا را تهیه کرده ایم.

البته فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی ما دائما در حال به روزرسانی و تغییر است و باز هم به معرفی فیلم های جدید و بیشتری خواهیم پرداخت تا همواره بهترین فیلم های خارجی روز دنیا را ارائه کنیم.

سعی کردیم از هر ژانر برترین و بهترین فیلم های خارجی روز دنیا و ده ها فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان را در این لیست قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده بهترین فیلم های جهان اوقات فراغت خود را پر کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب و آشنایی با 30 فیلم برتر جهان می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید. 

بهترین فیلم های خارجی جهان از نگاه تماشاگران

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی