آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

بهترین انیمه های جهان

انیمه به سبکی ژاپنی انیمیشن گفته می شود. لطفا در نظر داشته باشید انیمه با انیمیشن تفاوت دارد. تقریبا از دهه هفتاد میلادی که ژاپنی ها به طور جدی ساخت انیمیشن را آغاز کردند، اغلب تصویرگرها با استناد به داستان های تصویری سبک خاصی از تصاویر و فریم ها را در انیمیشن های خود ایجاد کردند. این سبک خاص انیمه نام گرفت. سبکی که مورد استقبال قرار گرفت و تا همین الان هم اغلب انیماتورهای ژاپنی پیرو همین سبک هستند. کارگردانان بزرگی مانند میازاکی تمام ساخته های خود را در این سبک کارگردانی کرده است. انیمه در کشور ژاپن یک صنعت محسوب می شود و درآمد آن از ساخت فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نیز بیشتر است. بهترین انیمه های جهان به خاطر رشد تکنولوژی های طراحی و ساخت انیمیشن سازی در دو دهه اخیر ساخته شده اند. کشور ژاپن به خاطر اینکه مهد انیمه محسوب می شود، همواره بهترین انیمه های جهان را می سازد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم لیست انیمه های برتر در دو دهه اخیر را تشریح کنیم. در تهیه لیست انیمه سینمایی و سریالی این مقاله، بهترین کارتون های ژاپنی جهان و لیست انیمه های جدید را گنجانده ایم. سعی کرده ایم از انیمه های عاشقانه و لیست انیمه های فانتزی و اکشن و بهترین انیمه ها در هر ژانر نام ببریم. حقیقتا لیست انیمه های برتر جهان بسیار گسترده است اما سعی کردیم بر اساس سلیقه نوجوانان، پیشنهاد کاربران و همچنین بهترین انیمه ها بر اساس ژانر لیست متنوعی را تهیه نماییم تا تمام سلایق را پوشش دهد. این لیست بهترین انیمه ها برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و حتی برخی انیمه ها خانوادگی هستند و می توان آن ها را به همراه اعضای خانواده با هر رده سنی تماشا کرد.

در صورت تمایل به مشاهده لیست پیشنهادی بهترین انیمه های جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

لیست انیمه های برتر به همراه ویدیو نقد 30 کارتون ژاپنی

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • elham yazdanparast

نظرات (۱)

  • معرفی سیونت
  • با سلام و عرض احترام.

    سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

    منتظر حضورتان هستیم.

    https://savenet.ir

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی