آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

نسخه وب واتساپ

طبق جدید ترین آمارها بیش از 70 درصد افراد بالای 18 سال در ایران از پیامرسان واتساپ استفاده می کنند.   این نرم افزار مخصوصا به خاطر تماس صوتی و تصویری و امنیت بالای خود  از سال 97 به عنوان یکی از جایگزین های  تلگرام محسوب شد. قاعدتا خیلی  از آنها نیاز به استفاده از واتساپ وب دارند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد واتساپ که با استقبال بسیار زیاد کاربران این اپلیکیشن موبایلی مواجه شده است، امکان استفاده از نسخه وب واتساپ استنسخه وب واتساپ یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی و البته وجه تمایز اصلی آن با برخی از پیامرسان ها است. به طور معمول افراد می توانند با نصب نسخه دسکتاپ مسنجرهای مختلف مثل تلگرام، اسکایپ، واتساپ و… به طور همزمان از طریق دسکتاپ خود نیز وارد برنامه های فوق شوند. اما واتساپ مثل برخی از رقیبان سرسخت خود کار را از این راحت تر کرده و به کاربران این امکان را می دهد تا با چند اقدام ساده به راحتی نسخه وب واتساپ خود را روی مرورگر سیستمشان بالا آورده و از واتساپ وب استفاده کنند. در حالت عادی شما نمی توانید از 2 واتساپ تحت وب استفاده کنید مگر اینکه از قابلیت مولتی دیوایس بتا واتساپ برای این کار استفاده نمایید بدین ترتیب به صورت همزمان با 4 دستگاه متفاوت امکان دسترسی به حساب مورد نظر خود را خواهید داشت. تا زمانی که مراحل خروج از واتساپ وب را دنبال نکنید، اطلاعات شما ذخیره باقی می ماند و دیگر نیازی به اسکن دوباره QR کد برای استفاده از واتساپ وب نخواهید داشت. در ضمن اگر قصد دارید از واتساپ وب یعنی ورود به واتساپ از طریق نسخه تحت وب را تجربه کنید نسخه وب واتساپ را روی مرورگر اجرا کنید. 

در یک مقاله به طور کامل در مورد واتساپ وب نکات مختلف را تشریح کرده ایم.  برای مطالعه این مقاله از لیتک زیر استفاده کنید:

واتس آپ تحت وب

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی