آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

بعد از هک شدن اینستا به هیچ عنوان تضمینی وجود ندارد که با دنبال کردن مراحل بازگردنی پیج هک شده اینستاگرام بتوانید حساب خود را بازگردانی کنید. اما به طور معمول اگر زود متوجه هک شدن اینستاگرام خود شده و مراحل بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را دنبال کنید، امکان موفقیت در بازگردانی اکانت ایسنتا خیلی بالا خواهد بود.  پس سعی کنید همواره در مورد اکانت اینستاگرام خود مطمئن باشید که چیز غیرعادی در آن اتفاق نیفتاده باشد. در صرتی که چنین چیزی را در یافتید حتما از روش هایی که در این مقاله گفته می شود برای بازگردانی اکانت خود اقدام کنید.  اگر شما نیز به دنبال آشنایی با روش های مختلف بازگردانی پیج هک شده هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داشته باشید برخی از روش های ذکر شده در این مقاله برای مواقعی که اکانت اینستاگرام از دسترس خارج شده نیز کاربردی است. البته یکی از نکات بسیار مهمی که در زمین هاستفاده از نرم افزارهای مختلف وجود دارد  این است که واقعا شما سعی کنید که همواره تمام نکات امنیتی را در مورد اکانت های خود رعایت کنید. به هر دلیلی ممکن است که رمزها و پشوردهای مهم شما به دست افراد یودجو بیفتد. از رمز های ساده استفاده نکنید. رمزهای پیچیده استفاده کنید. رمزهایی که هم از عدد هم از حروف بزرگ و هم از حروف کوچک انگلیسی استفاده شده باشد. هم چنین از نمادهایی مانند علامت سوال یا علامت تعجب در رمز استفاده کنید. از تایید دو مرحله ای نز برای نرم افزارهای مختلف استفاده کنید. شماره تلفن، تاریخ تولد و اطلاعات این شکلی  را به عنوان رمز استفاده نکنید.  همچنین دسترسی برنامه های جانبی اینستاگرام را بررسی و آنها را حذف کنید.

در یک مقاله سعی کرده ایم روش های کاربردی را برای بازگردانی اکانت هک شده اموزش دهیم. برای مطالعه متن کامل مقاله روش های بازیابی اکانت اینستا از لینک زیر استفاده کنید:

هک شدن اینستاگرام

  • ۰۰/۱۲/۱۹
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی