آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

بروزرسانی اندروید یکی از امکاناتی است که به صورت مرتب و در بازه های زمانی مختلف توسط سیستم عامل اندروید ارائه می شود.  با استفاده از بروزرسانی های مناسب می توانید هم از امکانات و قابلیت های متنوع را داشته باشد و از ویژگی های امنیتی بهتری استفاده کنید. بروزرسانی اندروید یکی از مهم ترین اقداماتی است که کاربران این سیستم عامل باید در نظر داشته باشند. دنیای فناوری به سرعت رو به پیشرفت است و روزانه قابلیت های جدید و جذابی ارائه می شوند. برای بهره گیری از این قابلیت ها و در امان ماندن از مشکلات امنیتی بهتر است آپدیت های اندروید را جدی بگیرید و سیستم عامل تلفن همراه خود را به صورت مداوم بروزرسانی نمایید.   به دلیل اهمیت بالای بروزرسانی تنظیمات گوشی برای عملکرد بهتر آن تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه بروزرسانی اندروید گوشی را به شما آموزش دهیم. شما می توانید به راحتی برای بالا بردن ورژن گوشی خود یا ارتقا اندروید آن به صورت اتوماتیک یا دستی اقدام نمایید. آپدیت اندروید گوشی یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که توسط این سیستم عامل به کاربران ارائه می شود.  در واقع برای دسترسی به قابلیت های جدید اندروید و رفع باگ های موجود لازم است فرایند بروزرسانی گوشی اندروید از طریق بخش تنظیمات توسط کاربران این سیستم عامل دنبال شود. در نتیجه لازم است به منظور دسترسی به قابلیت های جدید گوشی، جلوگیری از مسائل امنیتی و همچنین سازگاری بیشتر در خصوص بروزرسانی اندروید گوشی خود اقدام کنید. اگر گوشی شما به وای فای متصل باشد و آپدیتی نیز موجود باشد، به سرعت این فرآیند انجام خواهد شدنکته قابل توجه این است که بروز رسانی اندروید گوشی با توجه به تنظیمات گوشی شما، می تواند به صورت خودکار و در زمان اتصال به وای فای رخ دهد یا اینکه لازم باشد به صورت دستی این کار را انجام دهید.

در یک مقاله روش های مختلف مربوط به بروزرسانی و آپدیت اندروید را ارائه کرده ایم. می توانید از طریق لینک زیر این فرآیند را طی کنید:

 آپدیت اندروید گوشی 

  • ۰۰/۱۲/۱۹
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی