آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

بدون شک یکی از بهترین و باکیفیت ترین ابزار برای دانلود فایل های مختلف، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر است.  طریقه دانلود و نصب این نرم افزار بسیار ساده است. اما نکته اصلی این است که متاسفانه اغلب نسخه هایی که در اینترنت از این نرم افزار وجود دارد با سریال فیک  هستند و از این رو شما برای استفاده از آنها محدودیت هایی دارند.  شما فقط میتوانید 30 روز آن استفاده کنید.  پس از پایان مراحل نصب و گذراندن مدت زمان 30 روزه استفاده از نسخه رایگان اینترنت دانلود منیجر با پیغامی تحت عنوان تقلبی بودن سریال مرتبط با نرم افزار دانلود منیجر یا هشدار فعالسازی مواجه خواهید شد در هر صورت برای استفاده از این برنامه می بایست آن را فعال نمایید. پس از نصب idm نسخه تریال و گذراندن مهلت 30 روزه و اجرای آن برای اولین بار با پیغام “اینترنت دانلود منیجر با سریال تقلبی ثبت نام شده است؛ IDM در حال بستن…” مواجه خواهید شد. سپس پنجره ای مبنی بر وارد کردن اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، ایمیل و سریال مشاهده می شود. پس بهترین راهکار استفاده از فایل PATCH است. برای استفاده از این فایل حتما بررسی کنید که برنامه IDM در حال اجرا نباشد. در اینصورت مراحل فعال سازی idm با مشکل مواجه خواهد شد. بدین منظور کلیدهای Alt+ctrl+Delete را همزمان زده و در صورت وجود idm در لیست آن را انتخاب نموده و سپس روی دکمه End task کلیک کنید. بهتر است که آنتی ویروس خود را نیز  بسته باید. آنتی ویروس خود را برای لحظاتی به طور موقت غیرفعال نمایید چرا که ممکن است در مراحل فعال سازی نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با مشکل مواجه شوید. حتی توصیه می کنیم در  مرحله فعال سازی idm روی کامپیوتر بهتر است که اتصال به اینترنت را برای لحظاتی قطع کنید.

در یک مقاله توضیحات کاملی در مورد فعال سازی این نرم افزار تشریح کرده ایم. برای مطالعه آن از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

 فعال سازی idm در chrome

  • ۰۱/۰۱/۲۰
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی