آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

آموزش نصب کمتازیا

کمتازیا بهترین نرم افزار ضبط فیلم از دسکتاپ است چراکه تاکنون بالغ بر 43 میلیون نصب فعال داشته است. از طریق این نرم افزار به سادگی می توان در خصوص ضبط کلاس آنلاین، ضبط از اسکرین ویندوز، کپچر گرفتن از برنامه ها و… اقدام نمود. نصب کمتازیا روی کامپیوتر و فعالسازی آن برای کاربرانی که به ضبط از روی اسکرین ویندوز تمایل دارند کاربردی است. نرم افزار کتازیا علاوه بر سادگی دارای امکانات کاربردی و نسبتا حرفه ای می باشد و با توجه به اینکه منابع زیادی از سیستم عامل را مشغول نمی کند در میان کاربران محبوب واقع شده است. از این نرم افزار جهت اسکرین رکوردر ویندوز و مک استفاده می شود. با دانلود کمتازیا و نصب نرم افزار Camtasia روی ویندوز قادر به ضبط از هر چیزی هستید اصولا از این نرم افزار برای تولید ویدیوهای اموزشی استفاده می شود. نرم افزار کمتازیا (Camtasia) یک نرم افزار حرفه‌ای و پرکاربرد جهت فیلمبرداری از صفحه مانیتور و ساخت محصولات آموزشی می‌باشد. این نرم افزار علاوه بر امکان فیلمبرداری و رکورد از صفحه نمایش مانیتور و ضبط صدا، امکان ویرایش و میکس حرفه‌ای را دارد که در نهایت می‌توان با کیفیت مناسب و خوب خروجی فیلم مورد نظر را دریافت کرد.  از طرفی کاربران پس از ضبط از صفحه امکان ویرایش و تهیه خروجی با انواع فرمت ها همچون mp4، mp3، wmv، mov، Avi، Gif، m4v و… را خواهند داشت. این نرم افزار تا کنون بالغ بر 43 میلیون نصب فعال داشته است و محبوبیت بسیار زیادی را میان کاربران سرتاسر جهان کسب نموده چراکه علاوه بر سادگی دارای رابط کاربری بسیار ساده و سبکی می باشد و برای اجرا به منابع بالایی نیاز ندارد. نرم افزار کمتازیا برای استفاده کاربران کامپیوتر تهیه شده و تا این لحظه نسخه ای برای نصب روی گوشی های اندرویدی و آیفون ارائه نشده است.

در یک مقاله به طر کامل نکات مهمی در مورد این نرم افزار را تشریح کردهایم. برای مطالعه این مقاله از  لینک زیر استفاده کنید:

https://mizbanfa.net/mag/install-camtasia

  • ۰۱/۰۱/۲۰
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی