آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای تماس تصویری یا برگزاری کلاسهای آنلاین و یا وبینارها را معرفی کنیم، قاعدتا باید از ادوب کانکت نام ببریم. ادوب کانکت یک نرم افزار رایگان است. برخی نیز نسبت به برگزاری کلاس رایگان ادوب کانکت اقدام می کنند و وبینارهای خود را بر این اساس برگزار می کنند. این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزارهای زیر مجموعه ادوبی است که قابلیت استفاده از آن هم روی دسکتاپ و هم روی گوشی های تلفن همراه وجود دارد. البته باید در نظر گرفت که به طور کلی روش استفاده شما بسته به اینکه می خواهید از ادوب کانکت به عنوان استاد یا مهمان استفاده کنید، متفاوت است. نسخه های مخصوص سیستم عامل ویندوز و مک در وبسایت رسمی adobe connect به صورت کاملا رایگان ارائه شده است. با مراجعه به پلی استور گوگل امکان دانلود ادوب کانکت برای اندروید و نصب آن روی موبایل را خواهید داشت. حتی می توانید با تلفن همراه خود وارد وبینار یا کلاس آنلاین شوید. همچنین نسخه های adobe connect  مخصوص سیستم عامل های مک و ویندوز نیز ارائه شده استنحوه کار با ادوب کانکت نیز بسیار ساده است. در اولین گام می بایست در خصوص دانلود ادوب کانکت برای ویندوز 10 یا دانلود ادوب کانکت برای مک بوک اقدام کنید. با استفاده از این نرم افزار شما قطعا امنیت بالایی دارید. چرا که در آنها از جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری استفاده شده است. امکان نصب اپلیکیشن adobe connect روی کامپیوتر و گوشی های تلفن همراه اندرویدی وجود دارد و شما می توانید به راحت ترین شکل ممکن در این کلاس ها و جلسات آنلاین شرکت کرده یا آنها را مدیریت نمایید.

اگر قصد دارید از این نرم افزار بسیار کاربردی استفاده کنید حتما  مقاله زیر را مطالعه کنید. در این مقاله نکات مهم در مورد کار با این نرم افزار را توضیح داده ایم.

نصب ادوبی کانکت روی ویندوز و گوشی های اندروید

  • ۰۱/۰۱/۲۵
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی