آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

همراه اول پس از اینکه اینترنت خود را در بستر 3G، 4G و 4.5G ارائه کرد، آن را تحت عنوان اینترنت نوترینو معرفی نمود. برای استفاده از اینترنت همراه اول برخلاف سایر اپراتورهای موجود در ایران شما باید ابتدا فرآیند فعال سازی اینترنت همراه اول را به یکی از روش هایی که در ادامه به شما ارائه خواهد شد، اقدام نموده و بعد از اینکه پیامک موفقیت آمیز بودن اینترنت را دریافت کردید از طریق تنظیمات گوشی تلفن همراه اندروید یا آیفون خود تنظیمات اینترنت همراه اول را نیز اعمال نمایید. تنظیمات اینترنت همراه اول و فعال سازی اینترنت همراه اول یکی از اصلی ترین اقداماتی بشمار می رود که مشترکین این اپراتور بعد از خرید سیم کارت های همراه اول باید داشته باشند. چرا که این سوال که چرا اینترنت همراه اول وصل نمیشه بعد از خرید یک سیم کارت همراه اول بارها و بارها توسط مشترکین این اپراتور مطرح می شود و پاسخ به این سوال این است که اگر فرآیند مربوط به دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول دنبال نشود، کاربران امکان استفاده از اینترنت سیم کارت خود را نخواهند داشت. برای انجام تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون نیز مشابه گوشی‌ های اندروید می‌ توانید از دو روش دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول از طریق پیامک و همچنین تنظیمات دستی اینترنت همراه اول استفاده کنید. شما می توانید در ابتدا روش اول را انجام دهید و اگر نتیجه‌ ی حاصل نشد و پیامک وجود نداشتن تنظیمات اینترنت برای گوشی شما مواجه شدید، در ادامه به سراغ روش دوم بروید.  به عبارت دیگ  اینترنت همراه اول به صورت پیش فرض فعال نمی باشد و شما باید با استفاده از یکی از 2 روش عنوان شده در آموزش ابتدا آن را فعال نمایید. در صورتی که تنظیمات مربوط به مدل گوشی تلفن همراه ارسال شده وجود داشته باشد، شما تنظیمات را دریافت می کنید. در غیر این صورت باید از روش تنظیمات دستی استفاده کنید.

در یک مقاله به طور کامل نکات مهم در مورد تنظیمات  اینترنت سیم کارتهای همراه اول را توضیح داده یم. برای مطالعه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دریافت تنظیمات اینترنت همراه اول

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی