آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

ایرانسل دومین اپراتور  رسمی در حوزه خدمات مخابراتی و اینترنتی محسوب می شود و در حال حاضر جزو 30 شرکت بزرگ ایرانی است که در آمدی بیش از 10 هزار میلیارد تومان در سال دارد.  همواره شارژ ایرانسل و نحوه خرید شارژ  این اپراتور سوالی  بوده  که توسط مشترکین مطرح می شود. ما در این مقاله در مورد روش های شارژ کردن سیمکارت ایرانسل مطالبی را ارائه خواهیم کرد. شما می توانید به روش های مختلفی مثل کد شارژ ایرانسل، خرید کارت شارژ و… فرآیند مربوط به شارژ ایرانسل را دنبال نمایید و سیم کارت خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم شارژ نمایید.  اگر شما نیز به دنبال یک آموزش مناسب برای یادگیری روش های مختلف شارژ ایرانسل هستید،  می توانید از هر کدام از این روش ها که راحت تر بودید استفاده کنید.  هم چنین شما می توانید هم از طریق سایت رسمی ایرانسل و هم از طریق نرم افزار برنامه من این کار را انجام دهید.  هر دو روش برای استفاده نیاز به اینترنت دارند. برای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل باید از یک کارت بانکی معتبر که دارای رمز دوم پویا باشد استفاده کنید. شما می توانید سیم کارت ایرانسل خود را به صورت مستقیم از طریق مراجعه به برنامه ایرانسل من یا وبسایت ایرانسل شارژ نمایید و یا اینکه کد دستوری  خطوط ایرانسل را شماره گیری کنید. همچنین می توانید کارت شارژ تهیه نموده و از طریق کد  کدهای دستوری در خصوص افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام نمایید. توضیحات بیشتر در خصوص مزایا و هدایای دریافتی در خصوص استفاده از هر روش در مقاله تشریح شده است.

در یک مقاله کامل به طور مفصل 4 روش شارژکردن سیمکارت های ایرانسل را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک های زیر استفاده کنید:

کد دستوری شارژ ایرانسل

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی