آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله و به شکلی مفصل 30 تا از بهترین فیلم های انگیزشی جهان را معرفی می کنیم.  این فیلم ها با استفاده از پارامتر های مختلفی انتخاب شده اند.  سعی کرده ایم بهترین فیلم های انگیزشی در سال های گذشته را مورد بررسی  نقد قرار دهیم. وقتی فیلم سینمایی انگیزشی بنیان گذار را تماشا می کنیم و سرگذشت یک فروشنده دستگاه مخلوط کن را می بینیم که حالا درآمد خالص شرکتش بیش از 21 میلیارد دلار است در واقع یاد می گیریم که به جز تلاش و خلاقیت و قدر دانستن فرصت ها، راهی برای موفقیت نیست.   افراد زیادی حتی در خود ایران هم هستند که صرفا با تلاش و پشتکار و فرصت شناسی بدون هیچ رابطه ای به موفقیت های بزرگ رسیده اند. از این رو اگر هر کس بتواند تلاش کند مطمئنا می تواند به اهداف خود برسد.  فیلم انگیزشی پولدار شدن یا فیلم انگیزشی ورزشی فقط برای تماشا نیست. با دیدن یک فیلم انگیزشی کارآفرینی یا فیلم انگیزشی موفقیت انگار در یک کلاس درس نشسته ایم و می خواهیم راه و روش موفقیت را در کسب کارهای مختلف و شرایط گوناگون یاد بگیریم. و باید هم همین گونه باشد. فیلم های انگیزشی برتر دنیا به قدری الهام بخش هستند که می توانند اراده و انگیزه افراد را چند برابر کنند. خیلی از افراد با دیدن فیلم های انگیزشی پولدار شدن و یا فیلم انگیزشی روانشناسی تغییر و تحولات زیادی در زندگی خود به وجود می آورند.  البته نباید فقط به جنبه های  جذاب آن توجه کرد. موفقیت ماننند کوه یخ است و ما فقط 10 درصد زندگی افراد موفق را می بینیم. درصد قابل توجهی از تلاش ها، شب بیداری ها، زحمات و ... افراد موفق را نمی بینیم!

 از این رو سعی کرده ایم کاملترین لیست ممکن در حوزه فیلم های انگیزشی را تهیه کنیم. این فیلم جزو برترین فیلم های انگیزشی برای موفقیت محسوب می شوند. برای مطالعه  لیست بهترین فیلم های انگیزشی از لینک زیر استفاده کنید:

 https://mizbanfa.net/mag/best-motivational-movies

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • elham yazdanparast

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی